تصاویر اجرایی گریتینگ گالوانیزه

تصاویر پروژه های اجرایی گریتینگ گالوانیزه شرکت MTgroup ذیلا مشاهده میشود.

کاربرد گریتینگ گالوانیزه میتواند در پتروشیمی ، پالایشگاه ، تصفیه خانه فاضلاب ، سکوهای نفتی ، کلیه کارخانجات ، پلها و کانالهای آب باشد .

در صورت ارائه نقشه اتوکدی گریتینگها به شرکت MTgroup بلافاصله پس از بررسی واحد تکنیکال ، نسبت به صدور پیش فاکتور اقدام میگردد .

سه نوع گریتینگ معرفی می گردد:

1- گریتینگ جوش

گریتینگ جوشی که معمولا در مورد کربن استیل ها و فولاد ها به کار می رود با استفاده از تسمه و میلگرد(چهارچهلوی تابیده شده) و با استفاده از جوش القایی ساخته می شوند.

2- گریتینگ فشاری قفل شونده

گریتینگ فشاری قفل شونده در ایران به نام تسمه در تسمه یا تسمه در نیم تسمه شناخته می شود.

این نو گریتینگ از شیار زنی بر روی تسمه و در یکدیگر فرو رفتن تسمه ها در محل شیار ایجاد شده تولید می گردند. اگر تسمه دوم که معمولا رابط خوانده می شود عرضی برابر با نصف تسمه باربر داشته باشد به عنوان تسمه در نیم تسمه شناخته خواهد شد.

3- گریتینگ پرچی

این نوع گریتینگ در بعضی از گریتینگ های سنگین جهت پل سازی و معمولا در زمانهای گذشته که دسترسی به دستگاه جوش یا امکانات حمل ونقل گریتینگ ساخته شده نبوده است کاربرد داشته و طی چند سال گذشته هیچکس این نوع گریتینگ را از این شرکت استعلام ننموده است.

در حال حاضر پرکاربردترین گریتینگ تولیدی شرکت ، نوع تسمه در میلگرد بدلیل وزن کمتر نسبت به نمونه تسمه در تسمه و تسمه در نیم تسمه میباشد .
دربسیاری از موتورخانه ها میتوان بجای استفاه از انواع پروفیل ، از گریتینگ گالوانیزه برای پوشش نیم طبقه و آدمروها استفاده کرد .
همچنین MTgroup سازنده گریتینگ کامپوزیتی ( فایبرگلاس ، FRP ، GRP ) و گریتینگ استیل نیز میباشد .

تصاویر اجرایی گریتینگ گالوانیزه

تصاویر اجرایی گریتینگ گالوانیزه

تصاویر اجرایی گریتینگ

تصاویر اجرایی گریتینگ گالوانیزه

گریتینگ استیل MTgroup

گریتینگ استیل

گریتینگ فلزی

تصاویر اجرایی گریتینگ گالوانیزه

سازنده گریتینگ گالوانیزه

تصاویر اجرایی گریتینگ گالوانیزه