محافظ ستون پارکینگ

1- ضربه گیر جهت ستون های گوشه دار

1-1 محافظ ستون پارکینگ شاسی دار

محافظ ستون پارکینگ تولیدی شرکت MTgroup از دو بخش تشکیل شده است :

1- بخش فلزی گارد پارکینگ: دارای شاسی آلومینیومی با ضخامت 2 میلیمتر و با طراحی منحصر بفرد.

همچنین طراحی شاسی آلومینیومی بصورتی است که براحتی رویه لاستیکی از آن جدا نمیشود ، برخلاف تمام نمونه های ضربه گیر دور ستون موجود در بازار. به دلیل نرمی آلیاژ استفاده شده ،هنگام برخورد، خسارت کمتری به اتومبیل وارد میکند. آلومینیوم مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و خوردگی دارد و نسبت به فولاد سبک تر است و هنگام نصب فشار کمتری به ستون وارد می نماید. 

محافظ ستون

محافظ ستون معیوب

2- بخش لاستیکی گارد: از لاستیک بسیار با کیفیت ساخته شده است . لاستیک از نوع PVC درجه یک بوده و با ساپورتهایی جهت تحمل ضربه پذیری بیشتر و دارای یک شیار در هر طرف که باعث محافظت بیشتر شبرنگ چسبیده شده می گردد.

 در دو سایز 7 و 9 سانت تولید میشود . طولهای پر مصرف بازار 50 ، 80 ، 90 و 100 سانتیمتر میباشد .

پیشنهاد شرکت استفاده از چسب مخصوص تولیدی برای نصب بر روی ستونهای پارکینگ میباشد . اما قابلیت نصب با پیچ رولپلاک را نیز دارد.

باید توجه داشت محافظ ستون پارکینگ میبایست حتما دو تکه باشد .بخش فلزی که بر روی ستون فیکس میشود و بخش بیرونی که از جنس لاستیکی که دارای انعطاف پذیری میباشد تشکیل شده است .

برخلاف نمونه های موجود در بازار که برای کاهش قیمت ضربه گیر دور ستون پارکینگ ، بخش فلزی حذف شده است.

ضربه گیر

1-2 محافظ ستون پارکینگ بدون شاسی

از تولیدات جدید MTgroup  که قابلیت استفاده بصورت وال گارد پارکینگ را نیز دارد ،  محافظ ستون پارکینگ میباشد .

این گارد محافظ ستون از جنس لاستیک بسیار با کیفیت تولید گردیده است . در صورت سفارش بالای  100متر طول میتوان با رنگهای مورد نیاز مشتری تولید نمود .

برای نصب محافظ پارکینگ لاستیکی میتوان از پیچ رولپلاک و یا چسب مخصوص تولیدی شرکت استفاده نمود .

عرض محافظ لبه ستون پارکینگ 160میلیمتر است . ضخامت در بیشترین نقطه 16 میلی متر و همچنین دو شیار عمیق جهت نصب شبرنگ بر روی آن طراحی شده است.

محافظ ستون پارکینگی                                                       محافظ ستون پارکینگ ام تی گروپ

ضربه گیر لاستیکی دور ستون

از تولیدات جدید گروه فن آوری های نوین می باشد، مختص ستون های  و گوشه دار می باشد. محافظ ستون پارکینگی بصورت یک تکه دارای جداره توخالی و مشبک برای افزایش عمل ضربه گیری آن در نظر گرفته شده است.

شیارهای دور دیواره هر دو طرف برای نصب شبرنگ طراحی شده است. ضربه گیر ستون پارکینگ از لاستیک بسیار با کیفیت ساخته شده است . طول آن یک متر و اضلاع آن 7.5 سانتیمتر می باشد.

ضربه گیر ستون خانه ، محافظ پلاستیکی ستون

در سفارشات بالای 100 متر ، رنگ گارد پارکینگی بصورت سفارشی قابل انجام است . امکان نصب فوم رنگی بجای شبرنگ در این نوع وجود دارد، که قطعا طول عمر (بدلیل امکان جداشدن آسان شبرنگ) بیشتری خواهد داشت . نصب ضربه گیر دور ستون با استفاده از چسب (پلی اورتان – سیلیکون) و یا پیچ رولپلاک انجام می شود.

2- جهت ستون های گرد(استوانه ایی)

از تولیدات جدید MTgroup  که قابلیت استفاده بصورت گارد پارکینگ را نیز دارا میباشد ، وال گارد Wall Gaurd و یا محافظ دیواری میباشد .

در واقع این محصول جدید دو منظوره بوده که هم میتواند بعنوان محافظ دیواری – وال گارد و هم بعنوان  ضربه گیر دور ستون پارکینگ (مقطع استوانه ایی) استفاده شود .

این وال گارد از جنس لاستیک بسیار با کیفیت تولید گردیده است . در صورت سفارش بالای  100متر طول میتوان با رنگهای مورد نیاز مشتری تولید نمود .

برای نصب محافظ دیواری لاستیکی میتوان از پیچ رولپلاک و یا چسب مخصوص تولیدی شرکت استفاده نمود .

محافظ ستون استوانه ایی                   محافظ ستون گرد                               محافظ پارکینگ