پادری PVC موکت

این دسته از پادری های به پادری pvc موکت کد 750 معروفند این مدل از پادری های از جنس اسکلت PVC و رویه ترکیبی PVC و موکت پلی پروپیلن تشکیل شده است . عرض این مدل از پادری ها 140 سانتی متر و ضخامت ان 14 میلی متر میباشد .

با توجه به نبود فلز در این پادری پی وی سی ، قیمت آن بسیار پایین تر از پادری های دیگر میباشد. پادری pvc را میتوان همانند پادری کد ۳۰۰ در محیط های پر تردد اجرا کرد. با این وجود میتوان آن را جایگزین مناسبی برای پادری های آلومینیومی دانست.

کارایی پادری پی وی سی موکت

یکی از مزیت های اصلی کدهای ۷۰۰ و ۷۵۰، انعطاف پذیری آن هاست.  پادری های دیگر به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیوم ، انعطاف پذیر نیستند از این رو نمیتوان آن ها را در قسمت هایی که کف آنجا نا هموار است استفاده کرد. بنابراین پادری های pvc( کد ۷۰۰ ) و pvc موکت ( کد۷۵۰) میتوانند خود را با محیط وقف داده و پس از مدت کوتاهی به شکل سطح اجرا شده در آیند.

پادری PVC موکت کد 750 مخصوص فضاهای داخل و همراه با تردد متوسط میباشد ، شیار های موجود برروی pvc ها به عنوان یک ساینده عمل کرده و باعث جلوگیری از ورود گل و برف و… میشود و موکت ها به عنوان رطوبت گیر و خاک گیر به بهترین شکل عمل میکنند.

این نوع پادری پی وی سی با توجه به خصوصیات و نوع کاربرد مخصوص فضاهای داخلی و اغلب با تردد متوسط مانند ادارات ، ساختمان های مسکونی ، آپارتمان ها ، دفاتر کاری، ورودی درمانگاه ها ، مجتمع های آموزشی و … می باشند.

پادری pvc موکت یک سانتی پادری آپارتمانی pvc موکت
پادری pvc موکت پادری موکت pvc
توضیحات عنوان
750 کد محصول
Pvc درجه 1 جنس بدنه
موکت P.P جنس رویه
جوش های بین pvc نحوه ی اتصال
حدود 10 کیلوگرم وزن هر متر مربع
فضای داخلی ،مجتمع های مسکونی و تجاری، باشگاه ها اماکن صنعتی و عمومی و … محل مورد مصرف
14 mm ارتفاع
آزاد حداکثر طول
140 cm حداکثر عرض

دیتیل پادری pvcموکت

رنگ بندی این نوع پادری با توجه به رنگ های موجود PVC

و رنگ بندی موکت های موجود (هفت رنگ )کاملا سلیقه ای اجرا می شود .