گاتر کم عمق نیکول CAB131A

گاتر کم عمق نیکول CAB131A ارتفاعش 5.5 سانتیمتر میباشد . در واقع در کل محصولات هر دو شرکت نیکول فرانسه و هاراتون آلمان این کانال کم عمق ترین میباشد .

کاتر کم عمق نیکول

کاتر کم عمق نیکول

 

گاترکم عمق نیکول

گاترکم عمق نیکول

گاتر کم عمق نیکول میتواند مطابق شکل فوق با گریتینگ PVC ، استیل 316 ، پلی پروپیلن ( PP ) ، گالوانیزه و پلی آمید مخصوص فضاهای دارای محدودیت کف سازی در قسمتهای مختلف ساختمان و یا محیطهای صنعتی قرار گیرن .

 شرکت سازنده :  نیکول

مدل :  CAB131A

کشور سازنده :  فرانسه

جنس بدنه کانال :  PVC

عرض کانال :   13.5 سانتیمتر

ارتفاع کانال :   5.5 سانتیمتر

طول کانال :  در طول های یک متری و سه متری موجود است .

کانال پیش ساخته آب مدل CAB131A و CAB133A می توانند با تمام گریتینگهای فوق الذکرمورد استفاده قرار گیرد. بعنوان مثال برای گریتینگ PVCدر دو رنگ خاکستری روشن و کرم موجود می باشد و می توان در تمامی فضاهای با تردد عابرین پیاده مثل دور استخرها، محوطه ها، روف گاردن و … از آن استفاده نمود.

کانال ها در طول های سه متری و یک متری و گریتینگ ها در طول های 50 سانتیمتری موجود هستند که البته قابل برش بوده و برای افزایش طول نیز می توان از قطعه ی جانکشن استفاده نمود که کاملا آب بند میباشد.

قطعات جانبی کانال پیش ساخته آب CAB131A

کانال های CAB131A و CAB133A قابلیت تعبیه خروجی در سایزهای 63 ، 80 ، 90 ، 100 و 110 از کف را دارند. همچنین به عنوان خروجی انتهایی می توان به آنها لوله ی سایز 40 یا 50 نیز متصل نمود. این کانال ها با استفاده از قطعات پیش ساخته L connection و T connection می توانند به صورت L یا T به کانال های دیگر متصل شوند.

قطعات جانبی کانال پیش ساخته آبCAB131A

قطعات جانبی کانال پیش ساخته آبCAB131A